sobota 8. júna 2013

Zoznam snov

"Neodpútavaj sa nikdy od svojich snov! Keď zmiznú, budeš ďalej existovať, ale prestaneš žiť." Mark Twain



Každý človek má sny. Aj ja mám. Niektoré stoja veľa peňazí. Ako napríklad odfotiť sa pred louvre alebo stáť na rovníku. Ale myslím si, že peniaze nie sú všetko. A tak namiesto zháňania peňazí sa sústredím na tie svoje sny, ktoré ma nestoja nič.
Nechápte ma zle. Keby som dala, uskutočnila by som aj tie peňažne náročné sny, ale nechcem byť ten typ človeka, ktorý je na peniaze fixovaný. Nechcem byť od nich závislá. Chcem sa proste zobrať a niekam odísť. Bez peňazí. Spoliehať sa na dobrotu ľudí. Verím, že je to možné.
A navyše, nie nadarmo sa hovorí, že tie najlepšie zážitky sú zadarmo. Keď človek za svoj sen minie majland, štve ho to. Ale ak niečo nič nestojí, vie, že to môže kedykoľvek zopakovať. Dodá mu to energiu a nádej.
A preto som si namiesto cestovateľských snov vymyslela také, ktoré nič nestoja. Lebo podľa mňa ma tie naplnia šťastím a dobrou energiou. Chcete vedieť, ktoré to sú?

  1. ísť stanovať
  2. ísť sa v noci prejsť
  3. v noci sa kúpať vo vode/bazéne
  4. jedného dňa sa zbaliť bez toho, aby som vedela kam idem, ísť na stanicu a proste si vybrať autobus/vlak
  5. náhodne nasadnúť na prvý autobus, čo príde a viesť sa až na konečnú
  6. zaviesť nejakú tradíciu a každý rok ju dodržiavať
  7. skočiť zo skaly do vody
  8. prečítať si zoznam sto kníh, ktoré musíte prečítať pred smrťou alebo všetky diela nejakého autora (M.Twain, S. King)
  9. mať doma všetky hlavné fantasy série ( Eragonovky, Potterovky, Percyovky, Narniovky, Prsteňovky)
  10. zaspievať si v karaoke bare
  11. niekde na verejnosti alebo v MHD nechať knihu alebo len tak odkaz- niečo, čo vylepší náladu
  12. napísať odkaz vo fľaši / skúmavke
  13. napísať knihu
  14. mať stenu celú oblepenú fotkami
  15. naučiť sa hrať na gitaru
  16. urobiť niečo adrenalínové
Myslím, že to je zatiaľ všetko. Ak ma napadne niečo ďalšie, určite pridám ďalší článok, alebo upravím tento. BTW doteraz som splnila nočnú prechádzku a vozenie sa autobusom na konečnú, takže na tom ešte musím zamakať. Teda toršku viac :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára