sobota 8. júna 2013

Úvod

      Toto je asi čas, kedy by som vám mala porozprávať niečo o sebe. Napríklad, že som 17 ročná Slovenka z Košíc alebo, že som študentka na gympli a tak.
   Takže: Volám sa Gabča a narodila som sa v malebnom mestečku, v Košiciach. A nemám 17. Momentálne mám totiž sladkých 16 a 17 oslávim až v septembri (19.9). Chodím na jeden naozaj dobrý gympel v Košiciach. Má meno a tradíciu, je to taký náš malý zámok a zbožňujem to tam! Učenie je fakt prúser, ale budova, kolektív, akcie.... kto tam nechodil, nikdy to nepochopí.
   Tiež som normálna tínka. Zbožňujem zábavú, kamošou, strelené výlety. A hádam sa s otcom. Vždy a o každej sprostosti. Občas ma to teší, občas deptá. A nemyslím si, že som človek.
   Pred tým ste ma mohli poznať ako Tenebrae. Mala som jeden blog asi rok a pár mesiacov a potom ešte jeden. Ten teraz bude slúžiť ako archív mojich poviedok. Ale nie sú nič moc. Myslím, že tu vám napíšem krajšie :DDDD Odkaz je TU.
   A aká som? Mohla by som sa vám opísať, ale bolo by to len veľa dokonalých viet. A tak radšej napíšem, čo si o mne myslia iní. Položila som svojím priateľom a rodine otázku, aké slovo ma vystihuje. Tu sú odpovede:
pohoďáčka, pojašená, tvrdohlavá, smejko, spoľahlivá, sympatická, slušná, super, blázon, šialená, veselá, ukecaná, Gabča, spoločenská, kreatívna, milá, kniha, moja, doska a lekno. :D Tak a teraz si sami môžete vyvodiť aká som. Podľa mňa som proste LEKNO!!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára